Acest site folosește module cookie pentru a îmbunătăți serviciul și a vă furniza informații adaptate. Prin utilizarea site-ului în continuare vă exprimați acordul expres pentru folosirea informațiilor stocate.

Înainte de a continua navigarea pe Kraftromania.ro , te rugăm să citești și să înțelegi conținutul din Politica de confidentialitate  Termeni si conditii  Politica de utilizare cooki-uri

OK
Preturi speciale
5/5

Masina cu acumulator pentru...

Pret 360,50 RON Pret de baza
-10%
400,55 RON
0/5

Dispozitiv ascutit lant...

Pret 175,23 RON Pret de baza
-10%
194,70 RON
Cele mai cautate
0/5

Clește de Taiat Profesional...

Pret 16,00 RON
0/5

Clește Patent Universal 160...

Pret 16,00 RON
0/5

Clește Patent cu Vărf...

Pret 14,00 RON
0/5

Pistol Impact Electric...

Pret 299,00 RON

Cum faceți o reclamație?

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

Ce este o reclamaţie / sesizare?

“Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.

Cum depuneţi o reclamaţie?

Vă rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.


În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.


Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.

Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE

Reduceri
5/5

Masina cu acumulator pentru...

Pret 360,50 RON Pret de baza
-10%
400,55 RON
0/5

Dispozitiv ascutit lant...

Pret 175,23 RON Pret de baza
-10%
194,70 RON
Noutati
0/5

Pistol de vopsit pneumatic...

Pret 139,00 RON
0/5

KIT pentru etriere frana...

Pret 149,00 RON
0/5

Reductor de acetilena , 40...

Pret 135,00 RON
0/5

Mixer pentru lucrari de...

Pret 369,00 RON
Testimonial